Bezpośrednio w urzędzie miejskim. Ale nadal z ograniczeniami
24 maja 2020
Trochę łatwiej będzie można załatwić sprawy w radomskim magistracie. Od jutra, 25 maja, urząd miejski wznawia bezpośrednią obsługę interesantów. Nadal jednak będą obowiązywały rygory sanitarne. Dlatego obsługa będzie prowadzona wyłącznie w wyznaczonych punktach i po uprzednim umówieniu terminu spotkania.
Petenci zobowiązani będą do stosowania indywidualnych środków ochrony (maseczka, rękawiczki), a dodatkowo przed wejściem do budynku będzie prowadzony pomiar temperatury ciała. Osoby z podwyższoną temperaturą od 37 s. Celsjusza nie zostaną wpuszczone do budynku urzędu. Dopuszczalna liczba interesantów przebywających, w tym samym czasie,w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż jedna osoba na jedno stanowisko obsługi.
Zadania poszczególnych wydziałów i biur będą realizowane w następujących punktach:
· w budynku przy ul. Moniuszki 9 w zakresie spraw prowadzonych przez: Urząd Stanu Cywilnego, tel. 48 36 20 219; Wydział Spraw Obywatelskich - tel. 48 36 20 382 lub 48 36 20 664; Biuro Miejskiego Konserwatora Przyrody, tel. 48 36 20 575; Wydział Bezpieczeństwa, Zarządzania Kryzysowego i Ochrony, tel. 48 36 20 571; Biuro Ochrony Danych Osobowych, tel. 48 36 20 837;
· w budynku przy ul. Kilińskiego 30 przez pracowników Wydziału Komunikacji w zakresie wydawania praw jazdy, dowodów rejestracyjnych i innych dokumentów komunikacyjnych parter, pok. 37, tel. 48 36 20 517; 48 36 20 472; 48 36 20 606; 48 36 20 352;
· w budynku Ratusza przy ul. Rynek 1 – w zakresie spraw prowadzonych przez: Biuro Działalności Gospodarczej i Zezwoleń, tel. 48 36 20 460; Biuro Obsługi Radomskiej Strefy Gospodarczej, tel. 48 36 20 866; Biuro Rewitalizacji, tel. 48 36 20 161; Biuro Rady Miejskiej, tel. 48 36 20 560;
· w budynku przy ul. Mikołaja Reja 5 w zakresie spraw prowadzonych przez Wydział Windykacji, tel. 48 36 20 487;
· w budynku przy ul. Rwańskiej 16 w zakresie spraw prowadzonych przez: Miejskiego Rzecznika Konsumentów, tel. 48 36 20 909; wieloosobowe stanowisko ds. przeciwdziałania alkoholizmowi, tel. 48 36 20 552; Centrum Informacji Turystycznej, tel. 48 36 20 536;
· w budynku przy ul. Struga 1 w zakresie spraw prowadzonych przez Referat Centrum Organizacji Pozarządowych, tel. 48 36 20 491;
· w budynku przy ul. Kilińskiego 30 – w pozostałych sprawach realizowanych przez komórki organizacyjne urzędu miejskiego parter pok. 19 stanowisko w Biurze Obsługi Mieszkańca, tel. 48 36 20 181, 48 36 20 182, 48 36 20 176, 48 36 20 177 w tym odbiór dokumentów, po uprzednim telefonicznym umówieniu się z pracownikiem danego wydziału/biura;
· w punkcie usytuowanym od ul. Staszica, przy wejściu do budynku urzędu, możliwy jest również odbiór dokumentów po uprzednim telefonicznym umówieniu się z pracownikiem danego wydziału/biura.
Do końca maja urząd miejski swoje zadania realizuje w godzinach 7-20 z wyłączeniem przerwy w godzinach 13 - 14.
Wszelkie dokumenty i wnioski kierowane do urzędu nadal można będzie składać za pośrednictwem poczty, elektronicznie poprzez platformę I-BOM oraz e-PUAP lub umieszczać w urnach podawczych usytuowanych przy wejściach do urzędu: przy ul. Kilińskiego 30; przy ul. Żeromskiego 53 (wyłącznie w zakresie deklaracji określających wysokość opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi).
Źródło: UM Radom