• wiadomości
  • wydarzenia
  • kultura
  • rozrywka

Dobra strona Radomia w Dami

18 stycznia 2008
Prezydent chce mieć  "Magazyn samorządowy" emitowany w TV Dami. Zdecydował o wykupieniu w stacji czasu antentowego, program mają robić głównie magistraccy urzędnicy. To nie będzie tuba - zapewnia prezydent


- Wiele osób mnie pytało, dlaczego nie ma już w Dami tego programu - przekonuje Andrzej Kosztowniak. - Uznaliśmy, że warto pokazywać Radom nie tylko od strony władz, polityki ale i środowisk, które funkcjonują w naszym mieście. Takich, którym chce się i potrafią się angażować dla dobra innych - przekonuje prezydent. Odpiera zarzuty, że ponownie będzie to propagandowa tuba władzy. - O tym zadecyduje forma programu. Nie chcę by była to tuba, bo jeśli audycja będzie robiona jednostronnie, w konsekwencji nie będzie mi się to opłacało. Magazyn ma pokazywać dobrą stronę miasta - tłumaczy.

Program będzie produkować firma ARJ Multimedia, a emitować TV Dami w sobotę. Każdy z 8-10 minutowych odcinków będzie przygotowywany przez pracowników Urzędu Miejskiego, w tym rzeczniczkę prezydenta. Jeden program ma kosztować niecałe 2 tys. zł.

"Magazyn samorządowy" to pomysł władz poprzedniej kadencji, wówczas przygotowywali go pracownicy Resursy Obywatelskiej. Szybko, nie tylko wśród opozycji (przede wszystkim Wspólnoty Samorządowej, do której nadal należy wiceprezydent Ryszard Fałek) ale i w środowisku dziennikarskim, zyskał właśnie miano propagandowej tuby ówczesnej władzy.

Pierwszy "Magazyn" już jutro po "Teledzienniku", będzie poświęcony Szkolnemu Związkowi Sportowemu. 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *