Będą nowe połączenia z lotniska w Radomiu do Egiptu, Włoch, Hiszpanii i Grecji? PPL zamierza reklamować te kierunki

23 września 2025

Specjaliści twierdzą, że za sformułowaniem zawartym w dokumentacji przetargowej „promocja siatki połączeń Lotniska Warszawa-Radom w liniach lotniczych oraz u touroperatorów na obszarach stanowiących destynacje przewoźnika z Lotniska Warszawa-Radom” nie kryje się nic innego jak „zwykłe” dopłaty do lotów, które mają zachęcić jeszcze niezdecydowanych do współpracy z portem na Sadkowie. 

 

fot. Lotnisko Warszawa-Radom

 

PPL, właściciel radomskiego lotniska, ponownie zachęca przewoźników i biura podróży do korzystania z portu na Sadkowie. Właśnie ogłosił drugą część przetargu dotyczącego działań marketingowych, które mają sprawić, że będzie stąd odprawianych większa liczba samolotów i pasażerów, w kilku nowych dla Radomia kierunkach.

Do Turcji, Grecji, Hiszpanii i Włoch

Tym razem PPL ogłasza realizację "działań marketingowych na rynkach": tureckim w kurortach Lara,
Belek, Okurcalar, Obagol, Konyaalti oraz prowincji Antalya, greckim w regionie Epir, greckim w kurorcie Kanali, hiszpańskim w regionie Katalonii, włoskim w regionie Lacjum.

Każdorazowo - jak wynika z dokumentacji przetargowej "Przedmiotem zamówienia jest promocja siatki połączeń z Lotniska Warszawa-Radom przy wykorzystaniu narzędzi promocyjnych należących do przewoźnika lotniczego oraz touroperatorów. Działania te będą realizowane na obszarach stanowiących destynacje przewoźnika i touroperatorów z Lotniska Warszawa-Radom, zapewniając wzrost liczby
pasażerów".

Internet, radio, telewizja...

Działania mogą dotyczyć: promocji w mediach elektronicznych (internet, social media), outdoor, prasie, radiu i telewizji "mające na celu budowanie świadomości połączeń lotniczych obsługiwanych z
Lotniska Warszawa-Radom; kampanii performance marketingowych ukierunkowane na
pozyskanie potencjalnych pasażerów poprzez narzędzia marketingu internetowego, takie jak
reklamy PPC, remarketing, SEO oraz działania content marketingowe; kreacji i produkcji
materiałów reklamowych – opracowania i produkcja materiałów graficznych, wideo oraz treści
tekstowych wspierających działania marketingowe lotniska; organizacja wydarzeń marketingowych i PR, takich jak spotkania z mediami, eventy promocyjne z udziałem touroperatorów i przewoźników.

Poprzedni, podobny przetarg PPL ogłosił pod koniec marca i objął kampanie promocyjne w różnych kierunkach, na które były dostępne połączenia z radomskiego lotniska. Podzielono je na 36 części, obejmujących kierunki takie jak Egipt, Grecja, Albania, Czarnogóra, Hiszpania, Włochy, Cypr, Turcja i Norwegia.

zainteresowani udziałem w postępowaniu mogą składać oferty do 17 października.

Przypomnijmy: obecnie z radomskiego lotniska możemy przez cały rok polecieć do Rzymu, Barcelony (realizowane przez LOT) oraz do Larnaki na Cyprze (Wizz Air), a czarterami do Antalyi w Turcji, Prewezy w Grecji, Tirany w Albanii.

Bożena Dobrzyńska

Tags
Reklama