Nasza droga marka

Magistrat planuje uchylić rąbka dobrze strzeżonej do tej pory tajemnicy około 8 lipca, kiedy uprawomocni się postępowanie przetragowe. Członkowie komisji, która wyłoniła firmę postanowili nie udzielać żadnych informacji na temat dokonanego wyboru i pozostałych, odrzuconych ofert.
Jak można przeczytać na stronie miasta: "W postępowaniu przetargowym na opracowanie dokumentu "Strategia i zarządzanie Marką Miasta Radomia" została wyłoniona najkorzystniejsza oferta". Komunikat podkresla też, że członkowie komisji przetargowej: "stanęli przed trudnym wyborem, bowiem zarówno w ich opinii, jak i zdaniem biegłych (...) wszystkie oferty stały na równym, bardzo wysokim poziomie merytorycznym. Wszystkie też w pełni odpowiadały dość wymagającym założeniom specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ostatecznie wybór padł na ofertę Demo Effective Lauching i jak się okazało, był jednogłośny".
Zwycięzca będzie miał na opracowanie marki cztery miesiące od daty podpisania umowy z gminą.
Marka to nazwa, symbol, termin, wzór, znak graficzny lub ich kombinacja stworzona w celu oznaczenia i odróżnienia dóbr lub usług od innych produktów konkurencyjnych.
Może składać się z części werbalnej (nazwy) i niewerbalnej (symbolu, logo). Komponując werbalną część marki można używać słów, które mają na celu wywołanie skojarzeń, nazwy miast, krajów i regionów, nazwy zwierząt, symbolizujące przyrodę. Nazwy mogą pochodzić z historii, z dzieł literackich i muzycznych. Marka może się składać z kombinacji literowych lub cyfrowo-literowych. Marka lub część marki objęta ochroną prawną staje się znakiem towarowym. (za: http://mfiles.pl/pl/index.php/Marka)
(bdb)