Wizerunek z precyzją

18 lipca 2011
"Precyzja jest w nas" - takie hasło przyświeca konkursowi na realizację kampanii wizerunkowo-informacyjnej, który ogłosił magistrat. - Miasto dąży do umocnienia swojej marki - uzasadnia urząd.

 

Jakie imprezy mogą poprawić nasz wizerunek? Przedmiotem konkursu jest m.in. przygotowanie i przedstawienie założeń kreatywnych dla kampanii, w tym m. in.: scenariuszy reklam audiowizualnych oraz eventów lub innych form plenerowych, projektów graficznych oraz projektów i opisów działań w internecie i gadżetów, innych nietypowych form marketingowych - wylicza Ryszarda Kitowska z biura prasowego UM.

Kampania - jak głosi komunikat z ratusza: "poprzez przekaz spójny ze Strategią Marki Radom powinna wskazywać,że doświadczenie, historia, predyspozycje i potencjał najważniejszych obszarów życia Radomia i jego mieszkańców są prawdziwą podstawą do tworzenia nowego wizerunku miasta opartego na nowej Marce Radom, podkreślać atrybuty, osobowość, spójność i unikalność Marki Radom, oraz powiązać te cechy z cechami miasta i ludzi w nim żyjących, pracujących, prowadzących działalność gospodarczą, uczących się i studiujących, podkreślać, że Marka Radom jest nowoczesną i korzystną dla miasta inwestycją, budować percepcję Radomia jako miejsca przyjaznego do życia, nauki, pracy i rozwoju biznesu, wpłynąć na zachęcenie do lokalnej aktywności przy budowaniu nowego wizerunku Miasta oraz promować ludzi aktywnych, którzy swoimi działaniami w poszczególnych dziedzinach życia już wpisują się w budowanie nowej Marki Radom".

Magistrat zamierza wydać na  przedsięwzięcia realizowane na podstawie pracy konkursowej "Precyzja jest w nas" maksymalnie 300 tys.zł brutto.

- Planujemy zrealizować kampanię jeszcze w tym roku. Oczekujemy, że po jej zakończeniu radomianie będą znali podstawowe założenia Marki Radom oraz będą przekonani do potrzeby identyfikacji z nowym wizerunkiem miasta - podkreśla Kitowska.

Na wnioski o dopuszczenie do udziału w konkursie Urząd Miejski czeka do 22 lipca.

(kat)