Bilet na pociąg KM przez internet
System internetowej sprzedaży zostanie wprowadzony w ciągu najbliższych miesięcy. - Będą w nim dostępne bilety jednorazowe, strefowe oraz dobowe wraz z funkcjonującymi ulgami. Dodatkową funkcją aplikacji będzie możliwość złożenia reklamacji oraz przekazania spostrzeżeń, czy uwag - informuje rzeczniczka KM Donata Nowakowska. Dodaje, że główną zaletą serwisu jest jego dostępność przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Zakupiony bilet, podróżny będzie mógł wydrukować lub przesłać na telefon komórkowy w postaci wiadomości MMS.
Spółka, oprócz sprzedaży biletów przez internet i funkcjonującej już usługi zakupu przez telefon komórkowy, planuje także wprowadzenie elektronicznego biletu „Karta Mazowiecka”. Nowakowska uważa, że zaproponowane przez spółkę nowe kanały sprzedaży to duże udogodnienie dla stałych pasażerów. - Mamy także nadzieję, że zachęcą również nowych klientów do korzystania z naszych usług - mówi rzeczniczka.
(kat)