Chcą 175 tysięcy za promocję miasta

24 marca 2009
Tylko jedna firma jest zainteresowana, by organizować miastu promocję na wystawach, targach, konferencjach i w publikacjach branżowych. Magistrat ogłosił przetarg na tę usługę. Miasto chce się promować na targach

Do przetargu zgłosiła się spółka z o.o. Media Conference z Warszawy i oczekuje, że miasto zapłaci za jej pracę 175 tys. zł.

O jaką uslugę chodzi? - zapytaliśmy rzeczniczkę prezydenta Ryszardę Kitowską. - Zależy nam, by Radom był zauważalny na targach, konferencjach. Tego rodzaju imprez jest sporo, a urzędnicy nie zawsze są w stanie na nie jeździć. Poza tym takie delegacje są bardzo kosztowne i wiążą sie także m.in. z kosztami wynajmowania powierzchni wystawienniczej. Firma ma więc świadczyć kompleksowo swoją usługę - tłumaczy Kitowska.

Magistrat określił szczegółowe warunki umowy. Chce - jak zapisano w specyfikacji do przetargu, by przedstawiciel urzędu miał możliwość: "wzięcia udziału (...) w panelach dyskusyjnych wraz z innymi ekspertami rynku zarówno podczas konferencji jak i spotkań branżowych, ustawienia stoiska reklamowego, dystrybucji materiałów promocyjnych miasta, ustawienia roll-upów, pełną stronę reklamy (format min. A 4) w miesięczniku branżowym trafiającym do przedsiębiorców (inwestorów, deweloperów) m.in. z Europy Centralnej i Wschodniej, reklamę na stronach internetowych organizatora oraz partnerskich, jak również w newsletterze. (...) Miasto powinno mieć również zapewnioną promocję podczas polskich i międzynarodowych targów nieruchomości i konferencji".

Jak dodaje R. Kitowska, oferta Media Conference nie była jeszcze oceniana. - Fakt, że wpłynęła tylko jedna nie przekreśla jej szans. Przetarg był nieograniczony, decyzja należy zatem do komisji przetargowej i prezydenta - wyjaśnia.

(bdb)