Co inspiruje marketerów w tworzeniu promocji kasynowych?

20 października 2023

Promocje to bardzo ważny element branży iGaming. Przygotowywane są przez specjalistów, którzy w ich tworzeniu kierują się różnymi istotnymi aspektami.

 

 

Czym kierują się marketingowcy podczas tworzenia promocji w kasynach?

Nie ulega żadnym wątpliwościom, że bonusy i promocje są bardzo ważnym, a wręcz kluczowym elementem branży hazardu przez internet. Bonusy powitalne, bonusy bez depozytu, bonusy cashback, bonusy reload czy w końcu programy lojalnościowe — tego typu oferty promocyjne czekają dziś na graczy Verde Casino i wielu innych renomowanych kasyn internetowych na rynku.

Napędzają one całą branżę, budując zaangażowanie nowych graczy i utrzymując zaangażowanie stałych graczy, generując przy tym zysk dla kasyn. To sprawia, że kasyna przykładają bardzo dużo uwagi do odpowiedniego projektowania promocji, tak aby były one jak najbardziej atrakcyjne. W tym celu zatrudniają specjalistów, czyli kasynowych marketingowców, którzy w czasie przygotowywania promocji kasynowych czerpią inspiracje z różnych, istotnych punktów widzenia powodzenia promocji źródeł.

Przyciąganie nowych graczy

Bez wątpienia najważniejszą kwestią, którą kierują się marketerzy podczas tworzenia promocji kasynowych, jest aspekt przyciągnięcia jak największej ilości graczy. Za sprawą niebywałej konkurencji na rynku kasyn internetowych promocje dla nowych graczy stały się kluczową bronią w zakresie wyróżnienia się z tłumu. Tym sposobem rynek kasyn jest dziś przepełniony różnorodnymi bonusami dla nowych użytkowników, które mają na celu zachęcić ich do rejestracji i gry, czyli pozostawienia w kasynie swoich pieniędzy.

Podstawowym arsenałem marketerów w tym aspekcie jest oczywiście bonus powitalny, czyli bonus na start, który odbiera się zazwyczaj tuż po założeniu konta i dokonaniu odpowiednio wielkiego depozytu. Dziś marketingowcy w zakresie bonusów powitalnych idą cały czas do przodu, bo chcą być o krok przed konkurencją. Tym sposobem czasy, kiedy bonus powitalny obejmował wyłącznie pierwszy depozyt, już dawno minęły. Obecnie większość platform oferuje graczom całe pakiety powitalne, które składają się z trzech czy nawet czterech bonusów od depozytu — im więcej, tym większa szansa na przyciągnięcie gracza.

Bonusy powitalne wymagają jednak inwestycji pewnej ilości środków własnych, co dla wielu graczy jest barierą nie do przejścia i rezygnują oni z rozgrywki. Kasynowi marketingowcy doskonale dostrzegli ten problem i znaleźli tutaj fenomenalne rozwiązania — darmowe bonusy, czyli tzw. bonusy bez depozytu. Jak sama nazwa wskazuje, są to bonusy niewymagające wpłaty środków pieniężnych. W ten sposób gracz korzystający z takiej oferty może odebrać darmowe pieniądze lub darmowe spiny całkowicie bezpłatnie. Przeważnie taki bonus można odebrać od razu po rejestracji, jednak operatorzy kasyn mogą wymagać również:

  • potwierdzenia adresu e-mail;
  • potwierdzenia numeru telefonu;
  • weryfikacji KYC.

Wiele kasyn stawia dziś przede wszystkim właśnie na bonusy dla nowych graczy, dając marketingowcom niemalże nieograniczone możliwości finansowe w tym zakresie. To sprawia, że na rynku czeka wiele hojnych bonusów powitalnych, bo zdarzają się oferty nawet do 10 000 zł bonusu. Marketerzy mają też duże pole manewru w kwestii bonusów bez depozytu, przez co nietrudno dziś znaleźć ofertę na darmowe 100 zł czy 100 darmowych spinów.

Utrzymanie zaangażowania stałych graczy

Pozyskanie przez kasyno nowego gracza wydaje się dziś trudnym zadaniem — wszystko ze względu na sporę konkurencję w branży. Niemniej jednak o wiele trudniejszym zadaniem jest utrzymanie graczy, czyli sprawienie, że po rejestracji nie pójdą oni dalej w poszukiwaniu kolejnych atrakcyjnych ofert powitalnych w innych, konkurencyjnych kasynach, tylko pozostaną w danym kasynie na dłużej. W tym miejscu pojawiają się kasynowi marketingowcy, którzy przygotowują specjalne oferty promocyjne dla stałych bywalców kasyna, tak aby cały czas utrzymywać ich zaangażowanie na wysokim poziomie.

W tym zakresie najpopularniejszym rozwiązaniem jest oczywiście oferowanie regularnych, cotygodniowych bonusów tzw. bonusów reload. To potężna broń marketingowców, bo odpowiednio przygotowany bonus reload, który przy niewielkiej wpłacie będzie zapewniał duży bonusy od depozytu, a także pakiet darmowych spinów, może rzeczywiście sprawić, że gracz zatrzyma się w kasynie na dłużej, bo tułaczka po kolejnych platformach będzie zwyczajnie dla niego nieopłacalna.

Inną opcją, przez którą marketingowcy starają się utrzymać zaangażowanie regularnych użytkowników, jest oferowanie cashbacku, czyli zwrotu części utraconych środków. Cashback zazwyczaj jest regularny i wypłacany jest co tydzień lub co miesiąc. Nie jest to jednak regułą, bo zdarzają się kasyna, które posiadają opcję natychmiastowego cashbacku. Marketerzy powszechnie wykorzystują też programy lojalnościowe VIP, które przeważnie składają się z wielu poziomów, gdzie czeka wiele dodatkowych nagród. Coraz powszechniej stosowaną opcją jest też system codziennych wyzwań i nagród.

Promowanie mniej popularnych gier

Biblioteka gier współczesnego kasyna internetowego to zazwyczaj kilka tysięcy różnych tytułów — branża gier hazardowych online jest niebywale rozwinięta. To duża zaleta dla graczy, bo mają ogromny wybór. Niemniej jednak rodzi to pewne problemy dla kasyn, bo nie wszystkie gry cieszą się takim samym zainteresowaniem. Ba, bardzo często spotkamy się z ogromną dysproporcją popularności, gdzie niektóre gry są odgrywane regularnie, podczas gdy inne leżą i się kurzą.

Marketingowcy kasynowi doskonale wiedzą, że najskuteczniejszym rozwiązaniem, aby wzbudzić zainteresowanie grami mniej popularnymi, jest oferowanie dedykowanych promocji właśnie na te gry. Kasyna oferują więc graczom darmowe środki lub darmowe spiny na konkretne, stosunkowo mniej znane tytuły, tak aby zachęcić ich do sprawdzenia. Takie podejście zazwyczaj skutecznie przemawia do graczy, którzy nie lubią ryzykować pieniędzy w grach, w które nigdy dotąd nie grali, bo za sprawą tego typu ofert użytkownicy mogą spokojnie sprawdzić nieznane do tej pory gry.

Co więcej, na łamach takich promocji bardzo często na światło dzienne wychodzi wiele ukrytych perełek, które dotąd były mało grywalne — z dnia na dzień stają się hitem w kasynie, a ich popularność generuje większy zysk.

Podziękowanie dla high rollerów

Marketingowcy kasynowi w swoich promocjach starają się doceniać wszystkich graczy — zarówno tych nowych, jak i tych stałych. Niemniej jednak nie wszyscy gracze angażują się w grę w takim samym stopniu pod względem wydawanych pieniędzy — bardzo często zdarza się, że jeden gracz posiada taki bankroll, że potrafi w ciągu jednego dnia obrócić tyle pieniędzy, co 100 innych graczy łącznie obróci w ciągu miesiąca. Tego typu gracze są kluczowi dla kasyn w aspekcie generowanie zysków i noszą miano high rollerów.

To sprawia, że podczas przygotowania ofert promocyjnych marketerzy starają się zadbać o nich ze szczególną starannością, aby zatrzymać ich w kasynie na jak najdłużej, bo w pojedynkę mogą wygenerować potężne zyski dla kasyna, które w przypadku standardowych graczy są po prostu niewykonalne. Tym sposobem wiele kasyn oferuje dziś dedykowane, ogromne bonusy VIP dla high rollerów, w tym bonus powitalny, aby zachęcić nowe „grube ryby” do rejestracji i potężnych inwestycji.

Artykuł sponsorowany

Tags
Reklama