Kolejny mobilny kanał sprzedaży biletów Kolei Mazowieckich. Serwis nazywa się BILKOM
Bilety na przejazdy pociągami Kolei Mazowieckich są już dostępne w serwisie BILKOM. Jest tu pełna oferta biletów: jednorazowych, strefowych czasowych oraz sieciowych, w tym dobowych i trzydniowych. Jest to kolejny mobilny kanał sprzedaży biletów KM.
BILKOM to serwis umożliwiający zakup biletów przez stronę internetową i aplikację mobilną należący do Spółki PKP Informatyka, z którą Koleje Mazowieckie nawiązały współpracę w zakresie sprzedaży biletów.
Do tej pory BILKOM umożliwiał wyszukiwanie połączeń kolejowych obsługiwanych przez pociągi KM oraz zaplanowanie podróży, teraz usługa została rozszerzona o sprzedaż biletów.
Jakdojade i KOLEO
- To kolejna w ostatnim czasie dobra informacja dla podróżnych, gdyż od niedawna umożliwiamy zakup biletów w aplikacji Jakdojade i na platformie KOLEO. Oprócz nawiązywania współpracy z nowymi partnerami, stawiamy też na dalszy rozwój własnej aplikacji KM, którą będziemy rozbudowywali o nowe funkcjonalności. Jestem pewien, że nowy kanał sprzedaży biletów zostanie dobrze przyjęty przez pasażerów i przyczyni się do zwiększenia popularności podróżowania pociągami Kolei Mazowieckich – podkreśla Szymon Sobczak, członek zarządu, dyrektor handlowy kolejowej spółki.
Pełna oferta w jednym miejscu
- W ramach zwiększania atrakcyjności oferty na przejazdy koleją w Polsce stale monitorujemy oczekiwania oraz potrzeby podróżnych. Jedną z najważniejszych jest możliwość planowania podróży oraz zakup pełnej oferty rynku w jednym miejscu. Tym bardziej cieszy dołączenie Kolei Mazowieckich do BILKOM, a dzięki temu zaspokojenie potrzeb pasażerów, zarówno w ujęciu lokalnym, jak i krajowym – uważa Anna Sabina Wojciechowska, wiceprezes PKP Informatyka..
W serwisie BILKOM dostępna jest pełna oferta biletów Kolei Mazowieckich: jednorazowych, strefowych czasowych oraz sieciowych, w tym dobowych i trzydniowych.
kat