
Oznacza to, że jednocześnie w urzędzie będzie mogła przebywać ograniczona liczba osób. Ma to zapobiec tworzeniu większych skupisk ludzi przy stanowiskach obsługi.
Od poniedziałku, 16 marca, wszystkie wnioski i pisma będzie można składać wyłącznie w punkcie podawczym mieszczącym się w Biurze Obsługi Mieszkańca na parterze urzędu od strony ul. Kilińskiego. Do odwołania biuro będzie czynne tylko do godz. 15.30.
Od dziś, 12 marca, zmieniają się zasady obsługi interesantów w Urzędzie Stanu Cywilnego i wydziale spraw obywatelskich. Petenci będą przyjmowani wyłącznie na parterze w budynku przy ul. Moniuszki 9, w godzinach 7.30 – 15.30 w pokojach: nr 2 - wydział spraw obywatelskich – zameldowanie, wymeldowanie, pobyt stały i czasowy, wydawanie zaświadczeń, Urząd Stanu Cywilnego – umiejscowienie zagranicznych aktów stanu cywilnego, wydawanie aktów stanu cywilnego, nr 8 - Urząd Stanu Cywilnego praca referatów: urodzeń, zgonów, małżeństw, wydział spraw obywatelskich – przyjmowanie wniosków o wydanie dowodów osobistych, nr 9 - wydział spraw obywatelskich – wydawanie dowodów osobistych.
Wszyscy interesanci urzędu miejskiego oraz miejskich jednostek proszeni są, by w miarę możliwości załatwiali sprawy drogą elektroniczną korzystając z platformy IBOM www.ibom.radom.pl lub telefonicznie.
Informacje na temat zmian w organizacji obsługi interesantów będą aktualizowane na bieżąco.
Numery telefonów:
Biuro Obsługi Mieszkańca - tel. 48 36 20 181, 48 36 20 182, 48 36 20 176;
wydział komunikacji - tel. 48 36 20 517, 48 36 20 342, 48 36 20 352;
wydział spraw obywatelskich - tel. 48 36 20 789, 48 36 20 880, 48 36 20 787;
Urząd Stanu Cywilnego - tel. 48 36 20 546, 48 36 20 524, 48 36 20 844.
Numery telefonów do wszystkich wydziałów i biur urzędu miejskiego dostępne są
tutaj