Magistrat wraca do systemu pracy sprzed pandemii. Ale na wizytę trzeba się umówić

6 września 2020

Od poniedziałku, 7 września Urząd Miejski w Radomiu wraca do pracy w godzinach 7.30-15.30, czyli takich jakie obowiązywały przed wprowadzeniem systemu zmianowego. Warto też przypomnieć, że Biuro Obsługi Mieszkańca od poniedziałku do piątku pracuje od 7.30 do 16.30, a  wydział komunikacji, w poniedziałki, do 16.30.

   

Nadal będą jednak obowiązywały ograniczenia polegające na konieczności umówienia przez interesantów terminu spotkania. Konieczność taka nie dotyczy rejestracji zgonów, sporządzania aktów zgonów, spraw związanych z wydawaniem praw jazdy, odbiorem dowodów rejestracyjnych, a także dokonywaniem adnotacji w dowodach rejestracyjnych, ich wymian, zgłoszeń zbycia i nabycia, wydawania wtórników oznaczeń i dodatkowej tablicy rejestracyjnej oraz kasacji pojazdów.

Bez konieczności wcześniejszego umówienia terminu wizyty, codziennie od 11 do 12 będą również wydawane przez pracowników wydziału geodezji wypisy, wyrysy i mapy oraz będą przyjmowane wnioski. Wciąż działa infolinia uruchomiona w związku z pandemią.

Dzwoniąc pod numer 48 36 20 860 można uzyskać informacje na temat pracy urzędu, a także bezpośrednie numery telefonów do wydziałów. Interesanci urzędu nadal będą zobowiązani do zachowywania rygorów sanitarnych oraz stosowania indywidualnych środków ochrony. Dodatkowo jest prowadzony pomiar temperatury ciała. Dopuszczalna liczba interesantów przebywających w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż jedna osoba na jedno stanowisko obsługi.

Źródło: UM Radom