Na placu Jagiellońskim będzie kiermasz świąteczny. Organizatorzy czekają na zgłoszenia
Podobnie jak w latach ubiegłych przed Bożym Narodzeniem w Radomiu zorganizowany zostanie kiermasz świąteczny. Odbędzie się on od 6 do 18 grudnia na pl. Jagiellońskim w godz. 11-19. Zainteresowani wystawcy mogą wysyłać zgłoszenia do udziału w imprezie do 18 listopada.
Kiermasz będzie częścią Jarmarku Świątecznego, podczas którego planowane są koncerty, konkursy, zjazd food tracków, karuzela wenecka i inne atrakcje.
Organizator, czyli urząd miejski, zapewnia wystawcom drewniane stoiska oraz dostęp do prądu (do 4 kW, bez trójfazy). Warunkiem uczestnictwa w kiermaszu jest zgłoszenie do 18 listopada 2022 roku do godz. 10.00 poprawnie wypełnionej Deklaracji udziału w kiermaszu, stanowiącej Załącznik nr 1 do ww. regulaminu. Deklarację (jako skan lub zdjęcie) można wysłać mailem na adres kultura@umradom.pl (w temacie maila proszę wpisać „Kiermasz – zgłoszenie”) lub dostarczyć w formie papierowej do Wydziału Kultury UM w Radomiu, ul. Żeromskiego 53, pok. 300 A.
Z autorami wybranych ofert organizator skontaktuje się do 23 listopada do godz. 12. Preferowana będzie sprzedaż ozdób, rękodzieła, upominków, świątecznych potraw i słodyczy.
Zarządzenie prezydenta Radomia oraz regulamin kiermaszu i niezbędne załączniki znajdują się tutaj
Stawki najmu oraz informacja o możliwości bezpłatnego korzystania ze stoiska znajdują się tutaj