Nabity na butelkę
Gratka nie tylko dla kibiców Radomiaka, ale przede wszystkim dla smakoszy piwa. Warka przygotowała limitowaną edycję butelki (650 ml) z logo radomskiego klubu sportowego.

Z nowinki cieszy się Mariusz Borowiak, dyrektora ds. komercyjnych Grupy Żywiec; - Wyrażamy w ten sposób uznanie dla klubu i jego piłkarzy, którzy odnieśli sukces – podkreśla.
Zadowolenia nie kryje także prezes klubu Władysław Kot. - Cieszymy się podwójnie; z sukcesów naszych piłkarzy i dobrej współpracy z Warką – zaznacza.
Warka jest sponsorem głównym Radomiaka. Na mocy umowy podpisanej 26 października br. Warka zyskuje prawo do ekspozycji marki na bandach i bannerach na stadionie. Wraz ze sponsorem strategicznym Warka będzie również obecna na koszulkach, strojach treningowych oraz kuponach kontrolnych biletów. Warka ma również możliwość wykorzystania logotypu klubu oraz wizerunku piłkarzy do celów marketingowych i promocyjnych.