Poszukiwanie dobrej marki Radomia

13 sierpnia 2008
Prezydent Radomia inicjuje prace nad budową tzw. Strategii Marki Radom. Do współdziałania zaprasza wszystkich zainteresowanych, liczy na ciekawe pomysły i inicjatywę radomian.Wizytówką może być tor Automobilklubu Radomskiego


Pierwszym etapem tego procesu ma być konferencja pt. „Marka Radom szansą promocji i rozwoju miasta” zaplanowana na 14 sierpnia. Na konferencji pojawią się eksperci z dziedziny marketingu terytorialnego, którzy wyjaśnią społeczno-marketingowe znaczenie marki oraz jej wpływ na życie mieszkańców. - Zaprosiliśmy samorządowców ze Szczecina. Zaprezentują markę swojego miasta i podzielą się własnymi doświadczeniami. Przedstawią drogę, jaką przeszli od pomysłu stworzenia marki w ich mieście do czasu wprowadzenia jej w życie – informuje rzeczniczka prezydenta Katarzyna Piechota.

Otwarta konferencja jest potrzebna uważa rzeczniczka. - Termin „marki terytorialnej” wymaga głębszego poznania i zrozumienia. Chcemy, aby Radom stał się silną i rozpoznawalną w Polsce marką, dzięki temu przyciągniemy do miasta inwestorów i turystów.

Wstęp na konferencję jest wolny, obecność osób zainteresowanych tematyką tworzenia marki Radom będzie mile widziana. - Liczymy na ciekawe pomysły, które pomogą wypromować Radom. Te najciekawsze na pewno zostaną uwzględnione przy opracowywaniu strategii, a prezydent będzie je wspierał. Zapraszamy wszystkich do dyskusji na ten temat – mówi Katarzyna Piechota.

Konferencja odbędzie się jutro, 14 sierpnia, o godzinie 17 w Resursie Obywatelskiej.