Promocja na piersiach

Mamy już logo Radomia - trzy kolorowe domki z hasłem "Tu chcę mieszkać" umieszczane na licznych gadżetach promocyjnych: torbach, długopisach, kalendarzach itp. Teraz przyszła pora na koszulkę. - Liczymy na oryginalne pomysły, logo miasta nie musi się pojawić - wyjaśnia Monika Firlej z zespołu prasowego UM. - Każdy zainteresowany powinien dostarczyć maksymalnie dwa projekty nadruków. Muszą być statyczne i jednolite kolorystycznie. Reszta - wielkość i forma - zależy od autora.
Najlepsze projekty mogą być wykorzystane przy produkcji koszulek promujących Radom i innych wydawnictw. Na zwycięzcę czekają nagrody - pierwsza to aparat cyfrowy Kodak EasyShare C713, drugie i trzecie miejsce - odtwarzacz DVD Philips DVP3980. - Specjalne wyróżnienie mamy dla uczestnika poniżej 18 roku życia - dodaje Firlej.
Prace należy dostarczać na płytach CD lub przesyłać poczta elektroniczną na adres promocja@umradom.pl. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na stronie miasta (www.radom.pl ), tam też znajduje się regulamin.
(bdb)