Promocja Radomia z Discovery
Bohaterami filmów będą: lider grupy akrobacyjnej Orlik Team, inżynier z firmy Radwag, oraz dwie archeolożki pracujące na radomskiej Piotrówce. - Wszystkie te postaci, prezentując swoje pasje i zawodowe osiągnięcia, będą pośrednio i bezpośrednio nawiązywać do przymiotów radomskiego wizerunku opierającego się na technice i precyzji, oraz swoich emocjonalnych powiązań z Radomiem. Gotowe filmy będą wczesną jesienią emitowane na kanałach z pakietu Discovery, tworząc tym samym telewizyjną kampanię naszego miasta. W sumie zaplanowano ponad 100 emisji. Dodatkowo, na kanwie tych trzech filmów wyprodukowany zostanie 4,5 minutowy film, który prezentowany będzie przy okazji wszelkich projektów promocyjnych - mówi Ryszarda Kitowska z biura prasowego urzędu miejskiego.
Discovery Polska wyprodukuje również reportaż z tegorocznych prac prowadzonych na Piotrówce, który wykorzystywany będzie m.in. do celów promocyjnych i edukacyjnych.
Koszt produkcji wszystkich filmów i reportażu wyniesie łącznie 125 tys. zł.
(kat)