Radom na Discovery

5 września 2013

Telewizyjna kampania wizerunkowa Radomia rozpoczyna się od jutra (6 bm.) na kanałach Discovery Channel i Discovery Science. zobaczymy trzy 90-sekundowe filmy, jakie na przełomie lipca i sierpnia nakręcono na lotnisku na Sadkowie, Piotrówce oraz w firmie RadWag.
 



 

 

 Film kręcono m.in. na lotnisku - Filmy, których producentem jest jedno z najlepszych polskich studiów filmowych "Timecode", powstały z myślą o budowaniu pozytywnego skojarzenia z Radomiem - przypomina Katarzyna Piechota-Kaim z biura prasowego magistartu. Podkreśla, że w filmie świadomie nie będą pokazane radomskie zabytki, ciekawe miejsca czy urocze widoki z naszego miasta. Autorzy scenariusza odeszli w tym przypadku od schematu bardzo często stosowanego przez miasta w tego typu przekazach promocyjnych. Radom przedstawiony więc będzie w nietypowy sposób: każdy z filmów to opowieść o życiu jego bohatera, związanego z naszym miastem, jego pracy i samorealizacji - dodaje.

Filmy kładą nacisk na wizerunek miasta, który oparty jest na technice i precyzji.

 

Dobiega też końca produkcja reportażu o Grodzisku Piotrówka. 20-minutowy film opowiadać będzie o pracach archeologicznych prowadzonych na tym ważnym dla Radomia miejscu oraz zaprezentuje dotychczasową wiedzę na temat średniowiecznej historii Radomia. Będzie to podsumowanie pięcioletniej obecności archeologów z Polskiej Akademii Nauk na radomskim grodzie. Reportaż nagrany z został z myślą o jego szerokiej dystrybucji (szkoły, media, internet).

Koszt produkcji wszystkich filmów wyniósł 153  tys. 750, a ponad 100 emisji  trzech 90-sekundowych filmów kosztować będzie 110 tys.513 zł.

 

Filmy można obejrzeć na portalu miasta.

 

(kat)