Radom na Discovery
Telewizyjna kampania wizerunkowa Radomia rozpoczyna się od jutra (6 bm.) na kanałach Discovery Channel i Discovery Science. zobaczymy trzy 90-sekundowe filmy, jakie na przełomie lipca i sierpnia nakręcono na lotnisku na Sadkowie, Piotrówce oraz w firmie RadWag.
- Filmy, których producentem jest jedno z najlepszych polskich
studiów filmowych "Timecode", powstały z myślą o budowaniu pozytywnego
skojarzenia z Radomiem - przypomina Katarzyna Piechota-Kaim z biura
prasowego magistartu. Podkreśla, że w filmie świadomie nie będą pokazane
radomskie zabytki, ciekawe miejsca czy urocze widoki z naszego miasta.
Autorzy scenariusza odeszli w tym przypadku od schematu bardzo często
stosowanego przez miasta w tego typu przekazach promocyjnych. Radom
przedstawiony więc będzie w nietypowy sposób: każdy z filmów to opowieść
o życiu jego bohatera, związanego z naszym miastem, jego pracy i
samorealizacji - dodaje.
Filmy kładą nacisk na wizerunek miasta, który oparty jest na technice i precyzji.
Dobiega
też końca produkcja reportażu o Grodzisku Piotrówka. 20-minutowy film
opowiadać będzie o pracach archeologicznych prowadzonych na tym ważnym
dla Radomia miejscu oraz zaprezentuje dotychczasową wiedzę na temat
średniowiecznej historii Radomia. Będzie to podsumowanie pięcioletniej
obecności archeologów z Polskiej Akademii Nauk na radomskim grodzie.
Reportaż nagrany z został z myślą o jego szerokiej dystrybucji (szkoły,
media, internet).
Koszt produkcji wszystkich filmów wyniósł 153
tys. 750, a ponad 100 emisji trzech 90-sekundowych filmów kosztować
będzie 110 tys.513 zł.
Filmy można obejrzeć na portalu miasta.
(kat)