Rowerowy retrowyścig ulicami Radomia. Będą utrudnienia

11 września 2020

Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji informuje, że w związku z VII Ulicznym Retrowyścigiem Kolarskim, w niedzielę, 13 września w godzinach około 12-12.45 wystąpią utrudnienia w ruchu w centrum Radomia. Zostanie też wprowadzony objazd dla autobusów linii 19.

   

Trasa wyścigu będzie przebiegać ulicami Żeromskiego, Focha, południową jezdnią placu Jagiellońskiego, Witolda i Żeromskiego. Uczestnicy pokonają to okrążenie 11 razy. MZDiK prosi o zachowywanie ostrożności oraz stosowanie się do poleceń osób kierujących ruchem lub - w miarę możliwości - o omijanie tej części miasta.

Autobusy komunikacji miejskiej linii 19 będą w tym czasie kursowały objazdem (dotyczy to wyłącznie dwóch kursów) - kursem o godzinie 12:12 z pętli Obozisko: ulicami Malczewskiego, Kelles-Krauza, Struga, Pileckiego, Kelles-Krauza, 25 Czerwca i Sienkiewicza; kursem o godzinie 12:12 z pętli Malenice: ulicami Sienkiewicza, 25 Czerwca, Kelles-Krauza, Pileckiego, Struga, Kelles-Krauza i Malczewskiego.

Na trasie objazdu będą obowiązywały następujące przystanki: Struga/ pl. Jagielloński 01 i 04 (w obu kierunkach), Pileckiego/ Kelles-Krauza 01 i 02 (w obu kierunkach), Kelles-Krauza/ 25 Czerwca 01 i 02 (w obu kierunkach), 25 Czerwca/ Skłodowskiej-Curie 03 i 06 (w obu kierunkach), 25 Czerwca/ Kaufland 04 (w kierunku pętli Obozisko). Nieczynne będą w tym okresie następujące przystanki: Stańczyka/ Malczewskiego (NŻ) 02 (w kierunku pętli Malenice), Kilińskiego/ Focha 01 i 02 (w obu kierunkach), Kilińskiego/ Urząd Miejski 03 i 04 (w obu kierunkach), Żeromskiego/ Słowackiego 02 (w kierunku pętli Malenice), Słowackiego/ Żeromskiego 01 (w kierunku pętli Obozisko). Przystanki Malczewskiego/ Kelles-Krauza 01 i 02 (w obu kierunkach) nie będą wówczas obowiązywały dla autobusów linii 19.

Uwaga! Ze względu na krótki okres obowiązywania tych korekt nie będą one uwzględnione w Systemie Dynamicznej Informacji Pasażerskiej (zapowiedzi następnych przystanków będą automatycznie przestawiać się na właściwe dane na drugim przystanku po powrocie autobusu na stałą trasę linii). Z tego powodu na wyświetlaczach SDIP na przystankach bezpośrednio za obszarem objętym powyższymi zmianami przewidywane czasy odjazdów mogą różnić się od rzeczywistych.

Tags