Ta grafika trafi na miejskie gadżety. Zawiera czytelne symbole zwiazane z Radomiem
27 marca 2017
Projekt Dawida Celka wygrał konkurs ogłoszony przez prezydenta na grafikę, która będzie umieszczana na miejskich gadżetach, np. kubkach ceramicznych, filiżankach, torbach płóciennych, koszulkach t-shirt, magnesach itp.

Zdaniem komisji konkursowej, "zwycięska praca (Dawida Celka - przyp. red.) najpełniej odnosi się do tematyki konkursu, zawiera w sobie czytelne symbole Radomia, ważne wydarzenia i postaci związane z miastem. Luźno rozrzucone elementy wpisane w obrys serca, stwarzają pozytywny odbiór projektu, obrazując Radom, jako miasto dynamiczne, nowoczesne i różnorodne. Praca jest bardzo uniwersalna, sprawdzi się na wielu gadżetach skierowanych do różnych grup wiekowych i będzie doskonałą promocją miasta".Przyznając II miejsce Sabinie Twardowskiej komisja stwierdziła, że "autorka w ciekawy i ilustracyjny sposób zobrazowała Radom. Projekt zawiera elementy odnoszące się do historii miasta – postać Jacka Malczewskiego, zawiera elementy architektoniczne – budynki fabryczne oraz związki Radomia z lotnictwem. Ujęcie tematu z przymrużeniem oka, w zabawny i humorystyczny sposób wywołuje na twarzy odbiorcy uśmiech i w pozytywnej formie przedstawia Radom. Projekt sprawdzi się na wielu gadżetach reklamowych dla zróżnicowanych grup wiekowych".
kat