Zmiany na www.mazowieckie.pl
Jak informuje rzeczniczka wojewody Ivetta Biały, korekty w witrynie wprowadzone zostały w ciągu ostatnich dwóch miesięcy. - Serwis jest teraz dopasowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, ma wietnamską i rosyjską wersję językową, odświeżoną grafikę oraz czytelniejszym i bardziej przyjazne menu - wylicza rzeczniczka. kolejne udogodnienia to narzędzia ułatwiające zainteresowanym komunikację z urzędem: bezpłatny telefon online, forum i elektroniczny poradniki klienta.
Dla osób niewidomych i niedowidzących dodano mechanizm zmiennej wielkości czcionki oraz udźwiękowiono portal. Zakładki językowe - wietnamska i rosyjska - zawierają m.in. niezbędne informacje dotyczące legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców w Polsce oraz możliwości uzyskania polskiego obywatelstwa. - Równocześnie, podzieliliśmy menu tematycznie na czytelniejsze zakładki dotyczące: urzędu – np. wydziały, ogłoszenia, praca czy dla mediów oraz klientów – np. paszporty, cudzoziemcy czy poradnik klienta - dodaje Biały.
Internauci mogą również teraz komentować zawartość serwisu. - Na podstawie zadawanych pytań będziemy sukcesywnie budować elektroniczny poradnik klienta. W godzinach pracy urzędu (8 - 16) można się również dodzwonić do nas za pomocą komputera z podłączonymi słuchawkami i mikrofonem, korzystając z opcji „Zadzwoń do nas” (połączenie jest bezpłatne) - wyjaśnia rzeczniczka wojewody.
(kat)