Zmiany w pracy pośredniaka. PUP prosi o kontakt internetowy i telefoniczny

9 listopada 2020

Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu wprowadza od dzisiaj, 9 listopada zmiany organizacyjne. Zachęca do kontaktu telefonicznie lub przez internet. Jak zapewnia dyrekcja pośredniaka, wszystko w trosce o bezpieczeństwo interesantów i pracowników.

     

Wprowadzony został zmianowy tryb pracy w godzinach 7 - 13 - I zmiana; 13 - 14 - obsługa nieczynna - dezynfekcja i wietrzenie pokoi; II zmiana - 14 - 19.

Ograniczony został ruch klientów w budynku PUP. Obowiązuje jedno wejście do urzędu przez salę rejestracji bezrobotnych (znajdujące się z tyłu budynku, tj. od strony parkingu). Klienci (bezrobotni oraz przedsiębiorcy) mogą poruszać się jedynie po strefie rejestracji i na parterze w celu złożenia lub podpisania dokumentów.

- Zachęcamy do rejestracji w formie elektronicznej i telefonicznej. Przypominamy, że bezrobotni mogą się rejestrować przez internet. Rejestracja osobista – o ile jest konieczna - powinna być poprzedzona telefonicznym umówieniem się na konkretną godzinę by unikać gromadzenia się klientów urzędu w jednym miejscu. Nr telefonu do umówienia się na rejestrację 539 310 760. Wszelkie formy kontaktów m.in. składanie wniosków prosimy załatwiać w formie elektronicznej lub telefonicznie - apeluje dyrektor PUP w Radomiu Sebastian Murawski.

Wprowadzone zostało ograniczenie poruszania się pracowników po terenie urzędu na rzecz  komunikacji telefonicznej i mailowej. Wyjątek stanowi dostarczanie fizycznych dokumentów. W celu podpisania umowy pracownik będzie schodził do pracodawcy na parter.

Zawieszone jest osobiste przyjmowanie interesantów przez dyrektorów urzędu (możliwy pozostaje kontakt telefoniczny i mailowy).

Szczegóły na temat funkcjonowania urzędu pracy oraz sposobu załatwiania spraw w przez internet a także numery telefonów do poszczególnych pokoi znaleźć można na stronie internetowej https://radom.praca.gov.pl/

- Zachęcamy do korzystania z usług urzędu w godzinach popołudniowych. Dołożymy starań, by wprowadzone ograniczenia były jak najmniej uciążliwe dla klientów - zapewnia dyrektor PUP i prosi o wyrozumiałość.

kat

Tags