Coraz chętniej korzystamy z e-usług urzędu miejskiego. Radomski system został opisany w eksperckim miesięczniku

30 czerwca 2019

Działający od blisko roku w Urzędzie Miejskim w Radomiu system e-usług, został obszernie omówiony w eksperckim miesięczniku „IT w administracji”, przedstawiającym technologie informatyczne stosowane w sektorze publicznym.

    mini_rad113 (1)         Na czterech stronach artykułu "Radom stawia na e-usługi" w przystępny sposób zaprezentowane zostały najistotniejsze kwestie związane z tym projektem - zarówno te, które dotyczą strony technicznej, wdrożeniowej, jak i użytkowych korzyści dla mieszkańców oraz przedsiębiorców. Radomski system e-usług pełni funkcję centrum informacji o lokalnych sprawach urzędowych, które mogą być załatwione drogą elektroniczną. Za jego pośrednictwem mieszkańcy mają dostęp do elektronicznych formularzy, mogą rozliczać swoje należności wobec gminy, ustalić termin wizyty w urzędzie lub zapisać się na zajęcia w domu kultury. Autorka artykułu zauważa, że portal cieszy się zaufaniem mieszkańców, o czym świadczą liczby - ok. 12 tysięcy odsłon, 1217 zarejestrowanych użytkowników i 2674 wizyty w urzędzie umówione za pomocą IBOM w ciągu 12 miesięcy funkcjonowania platformy. Internetowe biuro obsługi mieszkańca ibom.radom.pl powstało w ramach projektu "Nowoczesne e-usługi dla mieszkańców Radomia" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 (RPO WM 2014-2020). kat/UM
Tags