Nabity na butelkę

11 grudnia 2006

Gratka nie tylko dla kibiców Radomiaka, ale przede wszystkim dla smakoszy piwa. Warka przygotowała limitowaną edycję butelki  (650 ml) z logo radomskiego klubu sportowego.

 



Radomiak nabity na butelkę Jak informuje rzeczniczka Grupy Żywiec Eliza Panek, butelka została  zaprojektowana specjalnie z okazji awansu Radomiaka do 1/4 finału Pucharu Polski. - Na opakowaniu znajduje się herb Radomiaka - dodaje rzeczniczka. - Butelka będzie dostępna na terenie Radomia i okolic, w których aktywnie działają kluby kibica, mi.in.: Iłży, Radomiu, Białobrzegach, Garbatce, Pionkach, Szydłowcu, Zwoleniu.

Z nowinki cieszy się Mariusz Borowiak, dyrektora ds. komercyjnych Grupy Żywiec; - Wyrażamy w ten sposób uznanie dla klubu i jego piłkarzy, którzy odnieśli sukces – podkreśla.

Zadowolenia nie kryje także prezes klubu Władysław Kot. - Cieszymy się podwójnie; z sukcesów naszych piłkarzy i dobrej współpracy z Warką – zaznacza.

Warka jest sponsorem głównym Radomiaka. Na mocy umowy podpisanej 26 października br. Warka zyskuje prawo do ekspozycji marki na bandach i bannerach na stadionie. Wraz ze sponsorem strategicznym Warka będzie również obecna na koszulkach, strojach treningowych oraz kuponach kontrolnych biletów. Warka ma również możliwość wykorzystania logotypu klubu oraz wizerunku piłkarzy do celów marketingowych i promocyjnych.