„Oleńka” ma nowy szyld. To efekt konkursu ogłoszonego przez radomską firmę

18 listopada 2016

Rurki z kremem na szyldzie „Oleńki” zwyciężyły w akcji „Zaszyldowani”. To sami radomianie postanowili, że nową reklamę ma dostać najstarsza i doskonale znana mieszkańcom cukiernia przy ul. Focha.

  181116olenka02   Konkurs to inicjatywa radomskiej drukarni i agencji reklamowej Adver Media. W wakacyjnym plebiscycie spośród kilkunastu został wybrany jeden szyld, który wymagał pilnej wymiany. - Bardzo się cieszymy, że tak dużo osób zagłosowało na nas. Nasz nowy szyld to idealny prezent na przypadające w tym roku 70-lecie Oleńki. Jesteśmy małą firmą rodzinną, od lat po prostu robimy swoje, a klienci znają nas, przychodzą i wracają, pewni, że nasze wyroby zawsze smakują tak samo - uważa Sławomir Romanowicz, właściciel Oleńki, który w tym roku obchodzi również jubileusz 30 lat w branży cukierniczej. Oleńka to najstarsza i jedna z najpopularniejszych cukiernia w Radomiu, założona tuż po wojnie, w 1946 roku przez Tadeusza Buchmana. Od samego początku mieści się w tym samym lokalu przy ul. Focha 6. Na zapleczu cukierni odbywa się cała produkcja. Wyroby cukiernicze "Oleńki" to słodycze wypiekane na miejscu według kilkudziesięcioletnich receptur, pilnie strzeżonych przez członków rodziny. Przepis na kultowe rurki z kremem, o których niejedno dobre słowo już powiedziano, został skomponowany pod koniec lat 60. przez drugiego właściciela cukierni, syna Tadeusza – Ludwika Buchmana. - Przepisu zdradzić nie mogę, ale powiem za to, że wszystkie składniki w naszych babeczkach, pączkach i ciastach kupujemy od radomskich firm, pochodzą tylko od lokalnych producentów, nie stosujemy też żadnych konserwantów. Jednym słowem: robimy zdrowe słodycze! – zapewnia Sławomir Romanowicz. Nowy szyld na elewacji jest już zamontowany. - Do jego produkcji została wykorzystana baza z imitacji drewna i białe litery przestrzenne. Wszystkiemu dodaje smaku drugi szyld boczny, zwany semaforowym, który zaprasza do cukierni już z daleka - wyjaśnia Mateusz Kwiecień, współwłaściciel Adver Media i pomysłodawca konkursu. Jego zdaniem, konkurs na szyld okazał się strzałem w dziesiątkę. - Udało nam się nie tylko wciągnąć radomian do zabawy, ale przy okazji również zainspirować szerszą dyskusję o jakości i kondycji reklamy zewnętrznej w ogóle – podsumowuje akcj.ę - To prawdziwy zaszczyt realizować projekt reklamowy dla tak długo istniejącej na rynku i uznanej w całym mieście marki. Ciekawym doświadczeniem była też dla nas praca nad koncepcją szyldu, bo – jak się okazuje - znana wszystkim "Oleńka" nigdy nie miała ustalonego logotypu! Mamy nadzieję, że ten zaproponowany przez nas, spodoba się klientom cukierni - zaznacza Mateusz Kwiecień. kat Fot. Adver Media
Tags