Koronawirus. MOPS apeluje do klientów, by założyli konta bankowe

18 marca 2020

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Radomiu wprowadził zmiany organizacji pracy. MOPS – w miarę możliwości – wykonuje swoje zadania w sposób wyłączający bezpośrednią obsługę mieszkańców. Dzisiaj przelał już na konta klientów pieniądze z tytułu przyznanych świadczeń rodzinnych

 
MOPS jest zamknięty

MOPS jest zamknięty

  - Wszelkie dokumenty i wnioski należy składać drogą elektroniczną, za pośrednictwem poczty lub  w okienku budynku przy wejściu do ośrodka przy ulicy Limanowskiego 134. Rozpatrywanie wniosków i wydawanie decyzji odbywa się na bieżąco. Przypominamy, że wszystkie wnioski dostępne są na stronie internetowej mops.radom.pl w zakładce „wnioski” - informuje Justyna Piątek, rzeczniczka MOPS. Apeluje do klientów, którzy pobierają świadczenia w kasie ośrodka o założenie konta bankowego, bądź wskazanie numeru konta, na które można przelać pieniądze. - Klienci odbierający świadczenie w kasie MOPS wpuszczani są do budynku pojedynczo. Aby uniknąć kolejek i przede wszystkim poprawić bezpieczeństwo – zarówno klientów jak i pracowników ośrodka – wskazanie numeru konta byłoby odpowiednim rozwiązaniem. Przypominamy jednocześnie, że świadczenia z pomocy społecznej nie podlegają zajęciom komorniczym - wyjaśnia rzeczniczka MOPS. Osoby chcące uzyskać jakiekolwiek informacje dotyczące świadczeń proszone są o kontakt telefoniczny pod numerem 48 360 94 70. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej informuje również, że dzisiaj na konta klientów przelane zostały pieniądze z tytułu przyznanych świadczeń rodzinnych (zasiłek rodzinny, zasiłek pielęgnacyjny, świadczenie pielęgnacyjne, specjalny zasiłek opiekuńczy, zasiłek dla opiekuna) oraz świadczenia wychowawczego 500+, których termin wypłaty wyznaczony był na 26 i 27 marca. - Prosimy naszych klientów o sprawdzenie stanu konta i niedzwonienie w tej sprawie do ośrodka - apeluje Justyna Piątek. kat  
Tags