Reklama

Miasto sprzedaje węgiel. Od poniedziałku można składać wnioski o zakup

10 listopada 2022

W poniedziałek, 14 listopada rozpocznie się nabór wniosków o zakup preferencyjny węgla. Papierowe wnioski można pobrać w Urzędzie Miejskim w Radomiu w Biurze Obsługi Mieszkańca, pok. nr 19 lub wydrukować samodzielnie. Dokumenty zostaną zweryfikowane przez pracowników urzędu zgodnie z obowiązującymi przepisami – informuje w komunikacje magistrat.

 

fot. Anna Wróblewska/UM Radom

 

Wniosek należy złożyć osobiście w Urzędzie Miejskim w Radomiu ul. Kilińskiego 30  w Biurze Obsługi Mieszkańca p. nr 19 w godzinach od 7.30 do 15.30 lub elektronicznie poprzez adres skrzynki podawczej Epuap: /umradom/SkrytkaESP.

Dokumenty zostaną zweryfikowane przez pracowników urzędu zgodnie z obowiązującymi przepisami. O wynikach wnioskodawcy zostaną poinformowani SMS-em, telefonicznie lub pocztą elektroniczną na podany we wniosku nr telefonu lub adres e-mail.

Po otrzymaniu informacji o pozytywnej weryfikacji wniosku należy dokonać wpłaty należności za zadeklarowaną ilość węgla. Koszt 1 t węgla dla mieszkańca wyniesie do 2 tys. zł. Dokładna cena zostanie podana po podpisaniu ze spółką skarbu państwa umowy na zakup węgla. Płatności należy dokonać:

a)   przelewem bankowym na konto 40 1240 3259 1111 0010 4902 1571

b)   poprzez terminal płatniczy na stanowisku w Biurze Obsługi Mieszkańca.

W treści należy wpisać imię i nazwisko oraz dokładny adres wnioskodawcy.

Po dokonaniu wpłaty z zainteresowanymi skontaktuje się osoba odpowiedzialna za dystrybucję i ustali termin odbioru węgla. Zgłaszając się po odbiór należy pamiętać o zabraniu ze sobą dokumentu tożsamości. Zgodnie z ustawą koszty transportu z miejsca dystrybucji do gospodarstwa domowego pozostają po stronie wnioskodawcy.

Tags