Radomski ratusz ma dobry wizerunek w… internecie
- Oceniano działalność prowadzoną w ciągu ostatnich dwóch pełnych lat kalendarzowych. Pod uwagę brane były takie kryteria, jak liczba fanów, w tym aktywnych, liczba osób, które „o tym mówią”, liczba osób, które „były tutaj” - wymienia Ryszarda Kitowska z UM.
Liczyła się też interaktywność, np. konkursy oraz sposób promocji wydarzeń specjalnych organizowanych przez miasto. - Ocenione także m.in. wykorzystywanie narzędzi oferowanych przez portale społecznościowe czy akcje promocyjne mające na celu zachęcenie mieszkańców do aktywnego udziału w działaniach z zakresu social media podejmowanych przez miasto - dodaje Kitowska.
Przypomnijmy, że Urząd Miejski aktywnie promuje miasto i aktualne wydarzenia z nim związane za pośrednictwem takich portali społecznościowych, jak Facebook, Twitter, Golden Line. Dużą sympatią użytkowników internetu cieszy się też miejski blip.
Organizatorem konkursu „Kryształy PR-u” jest Grupa PRC w Czeladzi, zaś ogłoszenie wyników miało miejsce w Katowicach podczas ogólnopolskiej konferencji „PR w samorządzie”. - Udział w konkursie jest bezpłatny - podkreśla biuro prasowe ratusza.
(kat)